?

Log in

Celegorm The Fair's Journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Friday, October 3rd, 2003
7:52 pm - Celegorm's like, takin' fuckin' pictures
Say cheese, bitch!


Woah man, that's almost like, pornographic, or shit.

current mood: good
3 fuckin' sluts | Shaddup!
Sunday, June 22nd, 2003
12:30 am - my mun is in london and too fuckin' drunk to stalk the icon guy haha
cowabunga

\*dipsmooches luthien*

current mood: cool
4 fuckin' sluts | Shaddup!
Tuesday, April 1st, 2003
11:52 pm - Fuckin' bah!
*puts a whoopee cushion on a chair*

Humbug.

current mood: shut up
21 fuckin' sluts | Shaddup!
Friday, March 21st, 2003
9:14 pm - I have issues, BUT...
DANIELLE IS MY MOTHER NOW okay?

AND

I am going to be the fuckin' best man at the first Lesbian Wedding in the history of Arda. Does that kick ass or what?

I thought so.
9 fuckin' sluts | Shaddup!
Thursday, March 20th, 2003
10:51 pm - yo check this shit out




Which of Elf-Bitch are you, huh?
This quiz shit was made by some chick called Hannah Half-elven.

current mood: NOT AN ELF MAID
7 fuckin' sluts | Shaddup!
Thursday, February 27th, 2003
12:54 am
COOKIE.
4 fuckin' sluts | Shaddup!
Monday, February 3rd, 2003
5:02 pm
Know what's cool?

Fuckin' bungee cords. That's what's cool. I have a hammock in my living room now, bitches! An' when the snow melts, it'll be on my front porch.

I rule.
6 fuckin' sluts | Shaddup!
Wednesday, January 22nd, 2003
11:08 pm - Huh.
Ahahaha my kid is learning to talk.

Words Yavien has said

  • Issee (Issy)

  • Wedig (Wedding)

  • Da-ee (DADDY, hahaha)

  • Magin (Maeglin)

  • Temptess (Temptress. Issy again, ahaha)

  • Rohan (???)

  • Help

  • Go



*sits on the rug in front of the fireplace with Yavien* Soooo baby, let's try a new word.
26 fuckin' sluts | Shaddup!
Monday, January 20th, 2003
10:47 am - Oooh.
Good morning.

current mood: good
12 fuckin' sluts | Shaddup!
Saturday, January 18th, 2003
10:23 pm - Invitations an' shit.
What: WEDDING you fucks.
Who: Aredhel. And me!
Where: Minas Tirith, near the Steward's palace thingy.
When: TOMORROW uh, some time in the evenin'
Why: 'Cause like I said so, fuckers.

Officiating-person: Lúthien
Best Man Thing: Curufin
Maid of Honour: Isildur
Ring-Bearer: Maeglin
Flower Girl: Yavien (:D :D :D)

Uh.

:)

Gotta like get a fuckin' suit or somethin' now.
Shaddup!
Wednesday, January 15th, 2003
1:58 am - Reverse alphawhatsit order.
Means it is MY TURN NOW.

I am UPDATING, folks.

My daugher said her first, uh, word today. It was "ISSEEEE!"

Which is absolutely the coolest fuckin' thing ever, eh?

Ehehehehe <3 my baby.
3 fuckin' sluts | Shaddup!
Wednesday, January 1st, 2003
4:05 am - Lesson 1: Never do this.
My mun was bored cos her family Newyear thing sucked, so we invited her over.

1. She had one glass of wine then fuckin' fell asleep on the couch.
2. Woke up when one of the dogs started chewin' on her foot.
3. Got makeup in her eye. Spent half an hour whining.
4. Yavien spit up on her.
5. Maeglin was fuckin' smashed.
6. Aredhel is reallyfuckinhot great.

Then like it was midnight an' we had a toast. Yavien had a bottle of milk, Aredhel had a glass of wine, Maeglin had a pint of Guiness, so did I, and Emily had like... a little plastic cup with apple sauce in it. We all tried to sing Auld Lang Whatsit but nobody knew the words.

...put Yavi to bed, Maeglin passed out, Emily left through the inter-thingy portal-whatever.

Um hi. :)
30 fuckin' sluts | Shaddup!
Wednesday, December 25th, 2002
9:19 am - Yo, uhhh
Presents!

Dad 1, wherever you may be, I helped my mun pay for the dollhouse furniture she got your action figure buddies. Uh, cool.

Dad 2 like, I got you some beer. Alcoholism is like a much better and more productive hobby than makin' evil jewellery.

Mum 1 - a Digital Camera.

Mum 2 - a Digital Camera! This is fuckin' expensive shit.

Maedhros, Beer. And more beer for your wife, and baby clothes for your kid.

Maglor! Beer. Enjoy.

Carry since you have like a job and stuff in Sporkdor, I just got you some beer.

Pipsqueak, merry christmas. You're my favourite brother, so I got you some beer.

For the twin things... BEER! Yeah.

Also sent Nephew guy some beer. Ehehehe. :)

To the sis-in-law whose credit card is paying for all of this I have sent a whole buncha, uhh, cigarettes. Mmmmmm Camel Lights. I also payed off that huge visa bill of mine yours. And gave your visa card back. Damn there goes the source of all my money.

Sent this thing a doormat that says GO AWAY on it. It oughta be useful. Or not.

Sent him a buncha flowers Action figues. Only 'cause he's my brother's wife's kid, y'understand.

I sent Lúthien a buncha expensive chocolates. I hope she likes 'em.

Whipped cream, maple syrup, chocolate sauce and strawberries for all them hot dykes an' shit who hang out at Issy's house.

For Issy herself for bein' one of the coolest chicks ever, well... that last present, even though it's addressed to them friends of yours, it's mostly for you if ya know what I mean. ;D

...

Ahem.

Fingon Turgon Finrod Orodreth Angrod Aegnor Galadriel Galadriel Galadriel Galadriel and Galadriel, my wonderful cousins, I sent you each a beer!

Uncle Fingolfin, expensive cigars.

Uncle Finarfin, beer.

Aunt Eärwen, beer.

Aunt Anairë, I think you're still dead, but I left a bottle o' Sunday Comfort at your grave. I think that was your favourite.


An' I bought savings bonds, toys, clothes an' tons of candy for Baby. I LOVE YOU BABY!


The other baby ;) Uh, Ahahahahahahahha you're not gonna believe this.

Really. You ain't.Collapse )

Our mun has to go now. Bye everyone.

If I forgot to get presents for anyone, uhh, fuck you.
10 fuckin' sluts | Shaddup!
Thursday, December 19th, 2002
3:01 am
Re: Beren

STILL NO COMMENT.
(it will not happen again)

.

.

So.... Aredhel is very very traditional about, uh, stuff.

1.) Must be engaged for one full YEAR before we can get married. Uh.
2.) Must be MARRIED before we can, uh. Yeah.

Fuck, I don't got that kinda patience. Gonna go crazy gonna go crazy gonna go crazy. Anyway. Lúthien sorta, uh, suggested I kidnap her. O_o BUT:

1.) Last time I kidnapped a chick I liked it didn't turn out too well.
2.) Last time Aredhel was kidnapped it didn't turn out too well.
3.) It just wouldn't feel right kidnappin' someone who ain't Lúthy.


Aww, Yavien really likes her uncles. She's such a smart baby. She fuckin' rules, man. Awwwwww. Seein' Runty with a baby kinda reminds me of when that thing was little. Aww.

* <-- picture of baby Celebrimbor, HAHA HA HA AHAHAHA

*hair by Turgon.


.....

Anyway. My mun like has to go to sleep now. So gotta, uh...

...Collapse )

current mood: determined
Shaddup!
Wednesday, December 18th, 2002
10:45 am - @#$%@#
SHUT THE FUCK UP YOU FUCKERS.

No fuckin' comment.

current mood: pissed off
5 fuckin' sluts | Shaddup!
12:49 am - Bored.
Beren is like sick and Estë got me to guard the door to the room he's in. This is really fuckin' boring an' I don't remember why I'm doing this. Prob'ly 'cause I promised Lúthy I would. Why I keep doin' shit for that chick even though she's never gonna like me is completely beyond me.

I miss my Aredhel and Yavien. Irmo keeps givin' me funny looks.

*sits down on the bench by the door and lights up a cigarette*
43 fuckin' sluts | Shaddup!
Sunday, December 1st, 2002
6:13 pm - At least I'm better than the last one?
So, uhh, Fingolfin, uncle dude thing. It's like, okay if I marry your daughter, right? Seein' as how she already said yes an' all, but I just thought I'd check. You ain't gonna come after me with an axe, are ya?

current mood: nervous
26 fuckin' sluts | Shaddup!
Saturday, November 30th, 2002
10:40 pm - Oh right.
Babies drink from bottles an' cry in the middle o' the night.

Babies can't walk or talk.

Babies, uhh, ya shouldn't smoke around 'em?

Babies need names.



The perfect baby needs a perfect name. Somebody suggest something, 'fore I call it Fred.
113 fuckin' sluts | Shaddup!
3:21 am - O_O
Okay.

Like, yeah.

current mood: like dad-ish or some shit...
11 fuckin' sluts | Shaddup!
1:58 am
Ehehehehe.

I have new icons.

I live in a trailer park with my cousin. Oh well.

So how's life treatin' ya, folks?
35 fuckin' sluts | Shaddup!
> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com